quote:Originally posted by Muay_Thai_25 1.Lucin Carbin 2.Vilvoye3.Chakariku 4.Jan Pasztjerik5.Ramon Dekker6.Brito
quote:Originally posted by ali baba 1} M. Benazzouz{ traint vele toppers... ook trainer geweest van Peter Aarts}2} Mousid Amkrane{ heeft vele topvechters tot zijn beschikkking waaronder Tijarti, elotmani, Younes etc}3} Lucien Carbin{ toptrainer.... trainer van Spong, Main, Remy, Elmont, elidrissi}
quote:Originally posted by Kicking Monkey wat doet die gek nou in dat rijtje thuis??? NOT!
quote:Originally posted by Abderrahim danniella somers is de top, met jan van denderen en andere in de gelederen. van trainers heeft ze meeste titels en ervaringmurat ****s, gay
quote:Hij geeft regelmatig seminaries en hij komt binnekort in mei ergens naar belgië, mss ga ik meedoen, hangt van mn schoolresultaten af
quote:Originally posted by 180 CC murat direckci is misschien een goede vechter mor is zeker niet de beste thaibokser in belgie.er zijn beter zoals: ahmed jattari, chico swerts, jan van denderen , mark de wit . En wie zegt da hij de beste trainer is .das toch nog niet bewezen , universal gym wint niet echt zoveel partyen dus............
quote:Originally posted by yalcin hahahahahhahahahahahahhahahaha... jij bent zeker een kenner van thaiboxen he
quote:Originally posted by 180 CC ja yalcin ik ben een kenner van thaiboks, boks en k1. ik ga al naar bokswedstryden zien sinds ik 4 jaar ben dus....ik herken een goede vechter wanneer ik er een zie en u trainer murat is wel miss in jou ogen remy bonjasky of wie dan ookmor in mijn ogen is hij niet echte de beste van belgie en zeker niet van de wereld
quote:pff hij kreeeg adil boukhari , niet dat ik adil ni respecteer mor is niet echt een tegenstander voor direkci
quote:Originally posted by Toesh Als dit gebeurt tussen jou en yalcin kan je dan zorgen dat alles op film staat >? hahaha
quote:Originally posted by Abderrahim Murat heeft al veel gevochten oke, maar om die de beste van belgie te bestempelen. veel gewonnen tegen mindere goden, maar tegen de grote uit zijn klasse nog niks laten zien (verloren tegen drago, faldir) nog niet tegen jan, waar is kaas en walid haddad en van venrooy, pique, fidan da hij daar tegen begint. en sauwer en kraus ni vergeten. en yalcin ik ben abdel van the bulldogs, daag me maar uit voo ru gala haha en Andy Sauwer komt wekelijks sparren tegen van denderen bij ons in de club. sorry maar murat kan niks beginnen tegen sauwer. Murat is tweede garnituur. PUnt uit.Yalcin bring it on
quote:Originally posted by 180 CC ik snap ni dat iedereeen hier is voor murat da geloof ik niwant iedereeen weet da murat direcki helemaal ni de beste van belgie en jullie willen hem zien in de k1 max ??hahahij zal het nog niet eens halen tegen :kohirumaki,sato, zambidis kalakodalaat staan porpuramukmur
quote:Originally posted by 180 CC he crippler : murat moest ni onderdoen voor drago en faldir hahaha Moet je soms een bril kopen of zodrago heeft hem alle hoeken van de ring laten zienhij kreeg high kicks om zijn orenen ik heb hem nog ni gezien in de k1 maxdusen voor te eindigen : you talk shittttttttttttttttttttttttt
quote:Originally posted by 180 CC haha waarom omdak zeg da olle trainer geen goede vechter is of wa hahaa jaloers : toch ni van ne vechter die 2 keer in minder dan 6 maanden zwaar op zen kloten heeft gehadhahaauniversal gym me hun 1 a klasser die ze zelf niet hebben opgeleid kamal vechte vroeger voor bushido'sdus murat heeft hem ni opgeleid
quote:Originally posted by 180 CC hehe een lafaard ? dees is open topic crippler , en gij dan over abderrahim gij begint zijn moeder uit te schelde voor niksen yalcin kleine jongen ?ik ben ouder als u en gij c klasser wa was da tegen mourad salhi ?verloren he makkerte bluffen in bismillah ?haha kamal durft nog ni eens tegen hassan wa is da voor gymschrik voor vernedering door iemand die mor 1 jaar thaiboks doe en al in de a klas zithaha
quote:Eum van die c klasser, niet iedereen wint altijd hé...
quote:Originally posted by 180 CC hey toesh me wa zit je u hier te bemoeien das hier tussen ikke en die voeze crippler dus bemoei me u eigen zaken oke ??
quote:Originally posted by 180 CC cripller kehwa jemak als gij wil vechten kom buiten op straat ik poep u en u universal gym a ****kesthaiboksen is geen straatgevechtfucking ****en
quote:Originally posted by ilk3r Beste trainer is. John NesloVind ik
quote:Originally posted by yalcin murat direkciiiiii
quote:Originally posted by Abderrahim kijk deze discussie is uit de hand aant lopen, ik bedoel maar ik vind murat niks mijn mening yalcin vindt hem top da is zijn mening. Maar toch respect voor je mening yalcin en crippler. Ik ben zelf van de bulldogs dus is normaal da ik jan top vind. Maar iedereen die in de ring stapt verdient respect. Gewoon om het feit da hij left heeft om daar te staan. Yalcin geef je gegevens is door en dan zien we wel of ik iets kan regelen. Respect voor alle vechters oke.
quote:Originally posted by yalcin HAHAHAHAHA
quote:Originally posted by yalcin Hmmmm ja nu ken ik hem wel,maar weet of hij nog wilt vechten En mij maakt het niks uit,mensen die Murat kennen weten wat voor iemand hij is.en ik weet echt niet om hoe laat ik moet vechten. Normaal moet de nico ook vechten hé.