KICKBOX.nl Archief

Google

Pages:1

Wie vinden jullie de Beste Trainer

Wie vinden jullie de Beste Trainer

(Click here to view the original thread with full colors/images on KICKBOX.nl)

Posted by: Muay_Thai_25

1.Lucin Carbin

2.Vilvoye

3.Chakariku

4.Jan Pasztjerik

5.Ramon Dekker

6.Brito

Posted by: tinuske

ALI GUNYAR EN ZIJN BROER SULIE GUNYAR
YUCEL FIDAN
DAT ZIJN GE WOON TOP TRAINERS MET ERVAARNG
KIJK OOK MAAR IS NAAR HUN VECHTERS DIE WINNEN BIJNA ALLES GROETJES FICHTING KICK

Posted by: Ghettoman

quote:
Originally posted by Muay_Thai_25
1.Lucin Carbin

2.Vilvoye

3.Chakariku

4.Jan Pasztjerik

5.Ramon Dekker

6.Brito

beste trainers

1.Lucien Carbin
2.Vincent Vilvooy/Ashwin Balrak
3.Ramon Dekker die nu wel een goeie groep wedstrijd vechter heeft gemaakt
4.Andere Manaart
5.Edsel van c. gym (de man die Chris en Omar van venrooy heeft gemaakt
6.Hipo van vos

In nederland zijn er gelukig zoveel toptrainers maar ik denk toch dat nu de beste 2 Vincent Vilvooye en Lucien Carbin zijn dat is mijn mening.

Posted by: mootje46

1.Charl Hasselaar
2.Andre Mannaart
3.Thom Harinck
4.Ramon Dekker
5.Mousid Ahmkrane
6.Ivan Hypholite
7.Vincent Vielvoye
Etc Etc..... !

Haha , Nederland bestaat eigenlijk bijna alleen uit goeie trainers. Maar ja je moet wel het talent in je omgeving hebben.Zo zie je vaak dat er in de grotere steden meer talent rondloopt dus dan gaat het vrijwel automatisch.

Posted by: yalcin

Murat direkci!!!
Hij is niet alleen een goeie vechter maar is zelf ook een hele goeie trainer. In belgie bestaat er maar een zoals HEM.

Posted by: relke

Duran en Evelien van DURANGYM zijn the best!

Posted by: Rik

Gewoon.....mijn trainer!!!

Posted by: Myny

Flavio Ruiz, Joffrey Hion, Guy Lemmens en Tony Buelens ...

De trainers van Defcross Leuven

Posted by: ali baba

1} M. Benazzouz{ traint vele toppers... ook trainer geweest van Peter Aarts}

2} Mousid Amkrane{ heeft vele topvechters tot zijn beschikkking waaronder Tijarti, elotmani, Younes etc}

3} Lucien Carbin{ toptrainer.... trainer van Spong, Main, Remy, Elmont, elidrissi}

Posted by: Stefjuuh

Gürsat Unal (Kangal)

Posted by: $die faust$

ramon dekkers en cor hemmers

Posted by: oussama17

1. Nourdin El Otmani

2. Mousid

nr 1 murat direkci de rest volgt

Posted by: aliboutali

quote:
Originally posted by ali baba
1} M. Benazzouz{ traint vele toppers... ook trainer geweest van Peter Aarts}

2} Mousid Amkrane{ heeft vele topvechters tot zijn beschikkking waaronder Tijarti, elotmani, Younes etc}

3} Lucien Carbin{ toptrainer.... trainer van Spong, Main, Remy, Elmont, elidrissi}

x2

Posted by: cobra10

Lucien carbin (FFC)

Andre mannaart ( Meijgerogym)

Marco v/d broek (TEAM CALMARO)

Mekky benazouz (SIAM GYM)

Edwin v os (GYM ALKMAAR)

Tom harick (PANCRATION)

Cor hemmers (golden glory)

Ivan hypolyt (VOS GYM)

Posted by: Javi-2405

Cees Janssen
Hannes "Brummer"
en
"Ome" Cock Pors

DE BESTE TRAINERS

Groetjes, Javi

Posted by: Crippler

Murat Direkci !!! niet alleen is hij de beste kickboxer van België maar ongetwijfeld ook de beste trainer. Sensei Direkci rulez

Posted by: Boblawn

Mohamed Elkadi => Trainer van Mohamed Gym

Posted by: 180 CC

Boblawn Mohamed Elkadi => Trainer van Mohamed Gym
groot gelijk Boblawn hij is de beste trainer

Posted by: Abderrahim

danniella somers is de top, met jan van denderen en andere in de gelederen.
van trainers heeft ze meeste titels en ervaring

murat ****s, gay

Posted by: Mustapha B

zekers dennis krauweel maar ook nico groenewoud en john van dijk

Posted by: oussama17

1. Nourdin El Otmani
2. Mousid

Posted by: hammerkick

Dennis Krauweel !!

Posted by: Kicking Monkey

wat doet die gek nou in dat rijtje thuis???

NOT!

Posted by: QLB

he niet zo gek doen!!!
Jan pasztjerik is echt wel een goede trainer of je het leuk vind of niet!!!

Ga jij nou maar met Apen spelen dan maak je je tenminste nuttig!!!!!

quote:
Originally posted by Kicking Monkey wat doet die gek nou in dat rijtje thuis???

NOT!

Als je niks over hem weet moet je hier ook geen zever komen vertellen. Hij heeft al verschillende succesvolle vechters voortgebracht : Mustapha Dede, Ziani, Gokhan Saki, Murat Direkci, Gilbert, ...

Posted by: sakina

....

Abderrahim we gaan da regelen maatje.
Hassan vs Kamal 8kg verschil wrm niet hé? jullie willen hem perse tegen zien no problem.. en jij wou ook iets regelen met iemand dat gaan we ook regelen op onze gala 18juni 06 laat maar iets weten wie je bent van waar je bent en wie je beste trainer is

Posted by: Jussi

quote:
Originally posted by Abderrahim danniella somers is de top, met jan van denderen en andere in de gelederen.

murat ****s, gay

Moet je niet ouder zijn als 13 om te mogen posten op deze site?!

OEPSSSSSSSSSSSSS

Posted by: Kicking Monkey

Als je niks over hem weet moet je hier ook geen zever komen vertellen.......???

Ik zei alleen dat die gek is! Maar dat ben ik ook! En jij ook..... anders zat je wel op kickdammen of zo.....

Ik dacht namelijk dat het een rijtje was met de beste trainers van NL.!
Met alle respect, in mijn rijtje kom de heer echt niet voor!

Posted by: Toesh

1. BUAKAW POR PRAMUK YIIIIHAAAAAAA

Posted by: redaa

Younnes is de beste trainer .....samen met ramboo....

En ajarn chai

ongeslagen lumpini kampioen maar is gestopt op zijn 21ste met muay thai

Hij geeft regelmatig seminaries en hij komt binnekort in mei ergens naar belgië, mss ga ik meedoen, hangt van mn schoolresultaten af
Hier al een voorsmaakje

www.AFSacademy.com/video/Chaihighlights.wmv

Posted by: briandouwes

gilbert ballantini (top team beverwijk)

quote:
Hij geeft regelmatig seminaries en hij komt binnekort in mei ergens naar belgië, mss ga ik meedoen, hangt van mn schoolresultaten af

Die seminarie zal dus plaatsvinden in Defcross Leuven. Als iemand geïntresseerd is, schrijf optijd in want de plaatsen zijn bijna bezet!!!

murat direckci is misschien een goede vechter mor is zeker niet de beste thaibokser in belgie.er zijn beter zoals: ahmed jattari, chico swerts, jan van denderen , mark de wit .
En wie zegt da hij de beste trainer is .das toch nog niet bewezen , universal gym wint niet echt zoveel partyen dus............

quote:
Originally posted by 180 CC murat direckci is misschien een goede vechter mor is zeker niet de beste thaibokser in belgie.er zijn beter zoals: ahmed jattari, chico swerts, jan van denderen , mark de wit .
En wie zegt da hij de beste trainer is .das toch nog niet bewezen , universal gym wint niet echt zoveel partyen dus............

hahahahahhahahahahahahhahahaha... jij bent zeker een kenner van thaiboxen he

quote:
Originally posted by yalcin hahahahahhahahahahahahhahahaha... jij bent zeker een kenner van thaiboxen he

En jij ook zeker, laat hem toch zijn mening hebben

murat direkciiiiii

Ja hoor, kan best zijn, voor jou toch en die jongen heeft zijn mening ook,, dus lach hem er niet om uit enne nog iet's : 't is PEEWEE's en niet piwi's

Groetjes

ja yalcin ik ben een kenner van thaiboks, boks en k1.
ik ga al naar bokswedstryden zien sinds ik 4 jaar ben dus....
ik herken een goede vechter wanneer ik er een zie
en u trainer murat is wel miss in jou ogen remy bonjasky of wie dan ook
mor in mijn ogen is hij niet echte de beste van belgie en zeker niet van de wereld

quote:
Originally posted by 180 CC ja yalcin ik ben een kenner van thaiboks, boks en k1.
mor in mijn ogen is hij niet echte de beste van belgie en zeker niet van de wereld

NUF SAID !!!

quote:
Originally posted by 180 CC murat direckci is misschien een goede vechter mor is zeker niet de beste thaibokser in belgie.er zijn beter zoals: ahmed jattari, chico swerts, jan van denderen , mark de wit .

Dit moet even rechtgezet worden : Universal Gym wint niet zoveel partijen ? met de gevechten van de laatste weken in Holland hebben 9 van de 11 gewonnen, zegt genoeg denk ik. En voor je zegt dat er betere vechters zijn in België kan je misschien ook eens zeggen waarom ? Mark de Wit en Ahmed Jattari heb ik bijna nog niks van gehoord, ChiKO & Jan zijn goed, maar of ze beter zijn dat Murat ? Dan moeten ze eerst tegenover elkaar staan en dit wil ik zeker ook zien, maar zolang dat niet gebeurd is zeggen zijn palmares genoeg en moet je hier geen zever verkopen, voor een boxkenner die al van zijn 4 jaar
naar wedstrijken kijkt

oke jullie hebben miss 9 van de 11 partyen gewonnen oke ??
en vertel wa heeft kamal tegen harry gedaan ?
of wat was er me bouazza gebeurd op 1 mei 2005 in deuren tegen die ene van calazzo gym ?
verloren na nog geen 10 seconden
en murat direckci ?
zogezegd de beste ???
waarom wordt hij vernederd door drago, ik heb die wedstrijd gezien , 3 keer 8 tellen is gene vette he maat.
en tegen faldir ?
en jullie willen hem zien in de k1 max ?
jullie denken toch niet dat hij buakaw , kraus masato of souwer zal kunnen verslaan .
moehim
in mijn ogen is hij niet de beste van belgie en ik herhaal :geen wereldtop

Euhm in België heb je misschien nog Jan van Denderen & Chico
Swerts die ongeveer het Niveau van Murat halen.

Dat hij tegen Drago in de Arena heeft gevochten zegt genoeg over wat de thaibokswereld van hem vindt, want in de Arena vechten enkel toppers, En vernederd was hij nog veel minder!! Hij vocht verder als een leeuw, zelfs met gebroken ribben!!!!

Ik ben helemaal niet van Universalgym en kan echt wel zeggen dat ik objectief ben.

Marc de Wit en Ahmed Jattari beter als Murat Direcki?? Dan mag je misschien al van je vierde naar wedstrijden kijken, maar dan is het enige dat ik kan zeggen dat je er nog steeds niets van begrijpt.
Je Mag echt wel wat meer respect opbrengen voor toch wel één van DE belgische topvechters, en in mijn ogen is hij op dit moment echt wel de Beste Belg!

Voila das mijn mening erover

Sportieve groeten

oke als hij gebroken ribben had tegen drago dan moet hij ni spelen , das geen excuus . hij wou spelen .als je weet da je in de ring gaat , weet je dat het geen uitstap met je vrienden is !!!
het is rammel geven of rammel krijgen .het is iemand vernederen of vernederd worden.
en ja hij heeft goed gevochten tegen drago ???
tis daarmee dat hij 3keer 8 tellen kreeg en zwaar pak rammel kreeg.
en vertel als ahmed jattari en marc de wit niet beter zijn dan hem ?
waarom hebben ze dan al partyen in de k1 gevochten en direkci niet ??
marc de wit heeft al tegen jerome le banner en ignashov gestaan , das is k1 wereldtop. tegen wie vecht murat direcki tegen svoros van hongerije die nog nooit thaiboks heeft gezien.

Posted by: the wes

Volgens mij had hij in de partij gebroken ribben opgelopen. Als je het dan nog voor elkaar krijgt om de partij uit te vechten, verdien je wat mij bertreft niks anders dan RESPECT.

ja das zijn probleem.wie zegt da die dan moest vechten, had die gebroken ribben of ni drago is zwaar overtuigend gewonnen.en als murat direcki nu zo goed is waarom zien we hem niet tegen: kaas, pajonsuk,farid villaume, kraus , souwer, najim e, pique , fidan ???hij krijgt altijd van die makkelijke tegenstsanders zie mor naar vorig jaar in deurne 25 september
hij heeft tegen voros of zoiets gevochten , who the hell is voros ???
en vorig keer ging hij vechte tegen van venrooy , pff hij kreeeg adil boukhari , niet dat ik adil ni respecteer mor is niet echt een tegenstander voor direkci

quote:
pff hij kreeeg adil boukhari , niet dat ik adil ni respecteer mor is niet echt een tegenstander voor direkci

Adil Boukhari is echt geen pannekoek!!! En zeg je nu niet zelf dat je hem goed vindt??? En Vorros is ook echt wel een groot opkomend talent in het Oostblok! Ken je misschien toch niet zo veel van thaiboksen als je zelf denkt?

Posted by: hannibal

het is iemand vernederen of vernederd worden.

Ik weet niet hoe oud je bent ,of hoe wijs maar deze zin slaat echt nergens op.

Ik heb respect dat een persoon de ring durft te betreden en te knokken.

En vernedert wordt niemand winnaar of verliezaar.

Posted by: hamdi

quote:
Originally posted by 180 CC ja yalcin ik ben een kenner van thaiboks, boks en k1.

Maar hij zegt dat hij vanaf zijn 4e jaar naar 'gala's gaat....
En zo te lezen aan zijn spellingsfouten...is hij niet ouder dan 12/13 jaar??

1-bokswedstryden = ( kick- )bokswedstrijden
2-zien = kijken
3-miss = misschien
4-mor = maar
5-belgie = België

Deze zinsopbouw klopt niet..
" ik ga al naar bokswedstryden zien sinds ik 4 jaar ben dus.... "

Dat moet zijn : " Ik ging al kijken naar ( kick- )bokswedstrijden, vanaf dat ik al 4 jaar was dus.... "

Murat heeft al veel gevochten oke, maar om die de beste van belgie te bestempelen. veel gewonnen tegen mindere goden, maar tegen de grote uit zijn klasse nog niks laten zien (verloren tegen drago, faldir) nog niet tegen jan, waar is kaas en walid haddad en van venrooy, pique, fidan da hij daar tegen begint. en sauwer en kraus ni vergeten.

en yalcin ik ben abdel van the bulldogs, daag me maar uit voo ru gala haha en Andy Sauwer komt wekelijks sparren tegen van denderen bij ons in de club. sorry maar murat kan niks beginnen tegen sauwer.

Murat is tweede garnituur. PUnt uit.

Yalcin bring it on

Als dit gebeurt tussen jou en yalcin kan je dan zorgen dat alles op film staat >? hahaha

tuurlijk toeshke voor u doen ik da altijd.

abdulleke@hotmail.com msnhotmail

Posted by: Jussi

quote:
Originally posted by Toesh Als dit gebeurt tussen jou en yalcin kan je dan zorgen dat alles op film staat >? hahaha

50kg N-klasser met 0 partijen tegen een -72kg C-klasser.

Posted by: Mc_Umit

ramon dekkers en Jan Paszjerik

ik snap ni dat iedereeen hier is voor murat da geloof ik ni
want iedereeen weet da murat direcki helemaal ni de beste van belgie
en jullie willen hem zien in de k1 max ??
haha
hij zal het nog niet eens halen tegen :kohirumaki,sato, zambidis kalakoda
laat staan porpuramuk
mur

@180cc :

wat hierboven staat ben ik het helemaal mee eens, maar wat je DAAR boven zegt klopt niet echt volgens mij ! Murat direcki heeft zeker al tegen vechters gestaan die hem het moeilijk hebben gemaakt dus dat kan je niet zeggen vind ik : dat hij "alleen maar" tegen zwakkere tegenstanders vocht !

here we go again

Abderrahim stuur je gegevens maar door ik zal zien wat ik kan doen voor je

Posted by: muaythai2140

murat wil is zien tegen jan van denderen voor de belgishe titel. lijkt mij een heel schone wedstrijd tussen de beste A - klassers van belgië in de gewicht tussen 70-72.5 en men vergeet jan dekyser ook nog vaaak maar ahmed jattari en marc de wit zijn ook natuurlijk toppers maar in een hogere gewichtklasse, en als jattari nog trainde voor zijn wedstrijden denk ik dat hij zeeer makkelijk de k1 zal bereiken want tegen loyd van dams was hij een invaller en ik hoorde ook dat hij niet veel trainde dus als hij traint denk ik dat hij makkelijk de k1 zal bereiken.

OEF!!! dat is dus mijn mening

quote:
Originally posted by Abderrahim Murat heeft al veel gevochten oke, maar om die de beste van belgie te bestempelen. veel gewonnen tegen mindere goden, maar tegen de grote uit zijn klasse nog niks laten zien (verloren tegen drago, faldir) nog niet tegen jan, waar is kaas en walid haddad en van venrooy, pique, fidan da hij daar tegen begint. en sauwer en kraus ni vergeten.

en yalcin ik ben abdel van the bulldogs, daag me maar uit voo ru gala haha en Andy Sauwer komt wekelijks sparren tegen van denderen bij ons in de club. sorry maar murat kan niks beginnen tegen sauwer.

Yalcin bring it on

Murat heeft in de A-klasse 12 van de 15 partijen gewonnen waarvan 11 op KO. Moet jij hier niet komen vertellen dat hij alleen maar van mindere vechters heeft gewonnen in de A-klasse zitten gewoonweg geen pannekoeken. Ook die Vorros niet die volgens u nog nooit thaibox heeft gezien, hij had waarschijnlijk een gratis ticket naar de Superleague gewonnen En het was duidelijk dat hij echt wel niet moest onderdoen voor Faldir Chahbari, Lima, Drago enz en dat zegt wel genoeg denk ik en ze zouden hem ook niet uitkiezen voor K-1MAX als ze hem niet goed vinden dus wie ben jij om daarover te oordelen ? MURAT DIREKCI & UNIVERSAL GYM RULES !!!

quote:
Originally posted by 180 CC ik snap ni dat iedereeen hier is voor murat da geloof ik ni
want iedereeen weet da murat direcki helemaal ni de beste van belgie
en jullie willen hem zien in de k1 max ??
haha
hij zal het nog niet eens halen tegen :kohirumaki,sato, zambidis kalakoda
laat staan porpuramuk
mur

De kenners weten wel dat Direkci onze beste Belgische vechter is, en als jij het tegendeel wil bewijzen moet je wel met feiten afkomen en niet met verzinsels. Zijn palmares zeggen genoeg en hij vecht in de ArenA en denk niet dat daar zoveel Belgen staan. Hij heeft toppartijen neergezet tegen Drago, Lima, Chahbari, Boukhari, heeft 46 KO's op zijn naam staan in minder dan 60 wedstrijden (bijna allemaal in Holland gevochten, dit terzijde). En het moeten niet allemaal Nederlanders zijn in de K-1MAX en als er 1 Belg het verdient is het Murat Direkci wel meneertje 180 CC thaiboxkenner van mijn voeten.

he crippler : murat moest ni onderdoen voor drago en faldir hahaha
Moet je soms een bril kopen of zo
drago heeft hem alle hoeken van de ring laten zien
hij kreeg high kicks om zijn oren
en ik heb hem nog ni gezien in de k1 max
dus
en voor te eindigen : you talk shittttttttttttttttttttttttt

Posted by: superfoot

Beste Ali Baba, je hebt mij wel een beetje teleurgesteld.
Je noemt wel wat trainers op die jij beste vind (met alle respect), behalve je eigen trainer! shame one you...

Posted by: hammen waalwijk

haha die abdelrahim of zo ik zie jouw dat zo maar niet doen...je noemt allemaal nederlanders op wannabe luister dan die murat heeft tegen faldir gestaan en tegen drago !!!!!!!!!!!weliswaar verloren ...maar alle rondes uitgevochten en buiten die 2 keer 8 tellen tegen faldir ded murat het heeeeel netjes...kom jij nou maar eerst in de a klasse hahah
wie kan in de -70 klasse tegen murat in belgie haha jan v denderen is -76 -72,5 dus wees niet die hater en heb respect want kijk naar deze uitspraak...de helft wilt hem zien verliezen en de andere helft wilt hem zien winnen maar een ding willen ze allemaal....ze willen hem zien!! haha respect voor de belgen maar dit lijkt een belgische site te worden man hahah

Posted by: rifie

ook 1 van de beste trainers van nederland is cees v/d velden en thom harinck bijna allee toppers hebben vroeger bij chakuriki getraind bijv peter earts- melvin manhoef- nu weer badr hari

quote:
Originally posted by 180 CC he crippler : murat moest ni onderdoen voor drago en faldir hahaha
Moet je soms een bril kopen of zo
drago heeft hem alle hoeken van de ring laten zien
hij kreeg high kicks om zijn oren
en ik heb hem nog ni gezien in de k1 max
dus
en voor te eindigen : you talk shittttttttttttttttttttttttt

Ik denk dat jij gewoon jaloers bent. Je kent gewoon niks van kickbox ga tenissen ofzo he

haha waarom omdak zeg da olle trainer geen goede vechter is of wa
hahaa jaloers : toch ni van ne vechter die 2 keer in minder dan 6 maanden zwaar op zen kloten heeft gehad
hahaa
universal gym me hun 1 a klasser die ze zelf niet hebben opgeleid
kamal vechte vroeger voor bushido's
dus murat heeft hem ni opgeleid

Tot c klasse ja.En wie heeft jou opgeleid kleine jongen om mensen zo aan te vallen?

quote:
Originally posted by 180 CC haha waarom omdak zeg da olle trainer geen goede vechter is of wa
hahaa jaloers : toch ni van ne vechter die 2 keer in minder dan 6 maanden zwaar op zen kloten heeft gehad
hahaa
universal gym me hun 1 a klasser die ze zelf niet hebben opgeleid
kamal vechte vroeger voor bushido's
dus murat heeft hem ni opgeleid

Wat weet jij daar nu van, iedereen is van mening dat hij heel goed gevochten heeft tegen zowel Drago als Chahbari en als een lewser zoals jij daar niet tegen kan moet je hem hier nog niet komen afbreken. En als je echt zo stoer bent als je je hier voordoet zeg het dan in zijn gezicht iedereen kan hier een vechter komen afbreken maar dan ben je wel een lafaard. En zeg es wat heb jij zoal bereikt dan als je Murat zijn prestaties maar niks vind ?

Posted by: ozzie

Ik zou zeggen breng murat maar eens een bezoek plaats van achter een pc in BISMILLAH te bluffen
achter je schuil naam is het makkelijk he 20 cc

quote:
Originally posted by 180 CC hehe een lafaard ?
dees is open topic crippler , en gij dan over abderrahim gij begint zijn moeder uit te schelde voor niks
en yalcin kleine jongen ?
ik ben ouder als u
en gij c klasser
wa was da tegen mourad salhi ?
verloren he makker
te bluffen in bismillah ?
haha kamal durft nog ni eens tegen hassan wa is da voor gym
schrik voor vernedering door iemand die mor 1 jaar thaiboks doe
en al in de a klas zit
haha

Eum van die c klasser, niet iedereen wint altijd hé...

quote:
Eum van die c klasser, niet iedereen wint altijd hé...

... en als je die wedstrijd had gezien wist je ook dat Yalcin ferm goed geknokt had en die partij maar heel niptekes verloren had.

Ik denk dat het tijd word dat je ophoud met onzin te verkopen 180cc. Hou de eer aan jezelf en stop aub met deze afkraak bullshit.

Een echte vechter heeft heel wat meer respect voor andere vechters dan dit.

Omg, 18jaar en dan zo praten ? M'n zusje praat zo nog niet eens doe ff normaal en laat het zijn ja, ga op een ander zever verkopen !

kijk deze discussie is uit de hand aant lopen, ik bedoel maar ik vind murat niks mijn mening yalcin vindt hem top da is zijn mening.
Maar toch respect voor je mening yalcin en crippler. Ik ben zelf van de bulldogs dus is normaal da ik jan top vind. Maar iedereen die in de ring stapt verdient respect. Gewoon om het feit da hij left heeft om daar te staan.

Yalcin geef je gegevens is door en dan zien we wel of ik iets kan regelen.

Respect voor alle vechters oke.

quote:
Originally posted by 180 CC hey toesh me wa zit je u hier te bemoeien das hier tussen ikke en die voeze crippler
dus bemoei me u eigen zaken oke ??

Gij hoeft me ni te zegge wa ik moet doen , ik doe wa ik wil en moeie is niet wa ik doe, kvind da gewoon erg da gij hier de boel komt verzieken en da 'k wil da 't ophoudt met uw vijandelijk gezever dus hou gewoon op ? Dan maak je iedereen het gemakkelijker.

Groetjes

Posted by: muaythai2140

blijf is beleefd als gij met iets niet akkoord bent, kunt gij u stem ook op een andere manier laten horen en niet zo! en respecteer ook de andere leden!!! beledig vooral niet een sportschool waarvan jij niets van af weet!

JULLIEEEEEE STAAN AAN DE TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPPPP
PPPPPPPP JULLIE ZIJN GWN TOPPERS JONGE

Posted by: mootje36

nummer 1 top trainer
is ivan hypolite
van vos-gym.

Posted by: sefomen

jongens moeilijk te zeggen er zijn veel top trainers
in nederland dus echt moeilijk te zeggen

bv

1. tom harinck
2. cor hemmers
3. johan vos / hipo
4. krauweel
5. carbin

mousid , etc etc

en nog veel meer andere
alleen ik zie niemand

de naam fred royers noemen

want dat is ook een hele goede trainer.

Posted by: Moderator_A

quote:
Originally posted by 180 CC cripller kehwa jemak als gij wil vechten kom buiten op straat
ik poep u en u universal gym a ****kes
thaiboksen is geen straatgevecht
fucking ****en

Deze taal willen wij niet hebben.

Ik hou je nu al een poosje in de gaten, je gaat te ver.

Ik geef je eenmaal een waarschuwing daarna ,mocht je maar 1 woord verkeerd zeggen een ban van 1 maand!

Geen discussie.

Moderator

Posted by: shadow

Vip's ;

Jan plas,Thom Harinck,Johan Vos,Cees v/d Velde,Mohammed Aithassou,Cor Hemmers.

Ps. Geen Commentaar A.u.B

Mr. Dollar

Posted by: badboy77

effe spellingscursus volgen pikkie

Posted by: ilk3r

Beste trainer is.
John Neslo

Vind ik

Posted by: Huugvuus

quote:
Originally posted by ilk3r Beste trainer is.
John Neslo

Vind ik

Vind ik ook.

Ik heb in totaal 5 trainers gehad.

Posted by: mootje46

Charl Hasselaar !!

Posted by: Mo Ben Nassar

quote:
Originally posted by yalcin murat direkciiiiii

pff hhahahha

Posted by: redaa

want de beste trainers zijn 1.Younness Elmahsani
2.Moesid Akamrane
3. Mike van Mike's gym
4. Carrbin.....!
Dit zijn ze..
afz Reda The don..

Posted by: ilk3r

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by ilk3r Beste trainer is.
John Neslo

Vind ik
--------------------------------------------------------------------------------

Vind ik ook.

Ik heb in totaal 5 trainers gehad.
---------------------------------------------------------------------------------

Posted by: Sentatje

Hij staat niet in de lijst maar is zeer zeker voor mij persoonlijk de beste trainer.

Posted by: san gocu

Ik vind mekki benazzouz een van de beste trainers, want die man kan top vechters maken . Bovendien staanzijn bekende vechters bekend om hun befaamde knock outs, dat is een eigenschap die weinig spelers hebben.

Posted by: robin16

beste trainers zijn

Khalid Lazaar

William Beekwilder

Posted by: Ladii_m

Mikke BenouZouz(zoiets:P)
Is erg goed zelf vind ik William Beekwilder ook vrij goed..
Elke trainer heeft zo zijn techniek om zen vechters te trainen er is eigenlijk niks slechts aan..

Posted by: Proudys

Cees van de Velden......gewoon een toptrainer.

Posted by: phoenix

Marco vd Broek =)

Posted by: leeda

kamal chabrani

Posted by: Boxster

Hello,

de beste trainer? hmm, ik zou het niet weten maar is niet elke trainer die toppers of kampioenen aanbrengt/maakt de beste trainer?!
of gewoon je eigen trainer?

Sportieve groeten, Boxster

Posted by: seanjohn1972

quote:
Originally posted by Muay_Thai_25 1.Lucin Carbin

2.Vilvoye

3.Chakariku

4.Jan Pasztjerik

5.Ramon Dekker

6.Brito

Een ieder die mij heeft getraind en de technieken heeft geleerd/bijgeschaaft natuurlijk.

In willekeurige volgorde:
Mousid Ahmkrane sparde vaak met Hoost en Hippo was mooi om te zien techniek, discipline, zware conditie, beweegelijk, karaktervechter, goede versnelling

Ivan Hippolyte zware hoeken, en opstoten, master of clinch, goede combo's conditioneel training was ontzagwekkend, karaktervechter, goede versnelling

Ernesto Hoost de technician, techniek, finesse in zijn stijl, inzicht, karaktervechter, goede stoot trap combinaties, goede versnelling

Lucia Rijkers karaktervechter, goede conditie, technisch,

Johan Vos master technician:-), super lenig en heel veel coole techniekweetjes.

Romeo Kensmil Master of Lightning boxing technic, zware conditietraining , goede body beweging&side moves, inzicht en kennis van het "spelletje" (onbegrijpelijk dat wedstrijd thaiboxers niet allemaal bij hem langsgaan, maakt je onoverwinnelijk werkte bij wel in ieder geval.

Milton Felter zwaargewicht met de flitsende stoten o.a. door de training bij bovengenoemde. Flitsende linkertrap naar het hoofd al zou je denken van niet!

Ludwig Kotzebue (oude wk kampioen karate)

Niet iedereen kreeg zo goede vooropleiding
Dus de echte oude Vos stijl gemixt met Fist of Lightning van Kensmil. Techniek van hoog niveau, tegenwoordig trappen ze maar en stoten ze maar en zeggen maar ik raak hem toch:-). Tegenstanders noteerden alvast een verliespartij:-). Nu jij weer ouwe.

Posted by: celia

perry ubeda

Posted by: Juvenile

Ik ben benieuwd hoe de meeste vechters ervoor zorgen dat ze op de dag van de wedstrijd op hun top zijn ?

Ik vind zelf dat het een normale zaak is als je conditie in orde is!
(Al is dat dan niet altijd het geval bij iedereen.)

En dan bedoel ik vooral mentaal helemaal toppie zijn ???

Dit kan zijn doormiddel van een bepaalde rust te zoeken in je zelf of door je eigen op te fokken op een goede manier natuurlijk?

En wat voor rol speelt jouw trainer/manager hierbij je moet het natuurlijk zelf doen, maar hoe denken jullie erover ?

OSU

Posted by: Juvenile

1. Jan Pasztjerik !!!!

Posted by: QLB

Jan Pasztjerik all the way!!!!!! YEAH!!!!

Posted by: hamid_bullysgym

Charl hasselaar
jan wessels
lucien carbin

Posted by: tmazight

TOP TRAINERS RESPECT VOOR DIE 2

Posted by: killroy

John Vuistslager

Toptrainer, heel technisch, conditioneel zwaar, thaise stijl en heeft 6 jaar in de V.S. gebokst (amerikaanse stijl boksen)

Posted by: Ricardo^Hgv

Jan Lomulder

Posted by: fighting world

Voor mij is Christo dimitrakakis (België) een heel goede trainer.

Kan heel goed iets overbrengen, staat 100% achter zijn vechters en weet goed om te gaan met een vechter voor zijn partij en in de hoek.

www.muaythaigenk.be

Groetjes claudia

Posted by: Jim

Weet je wat,laten we allemaal opnoemen waar we zelf trainen!

Posted by: Osmanxxx

abderrahim jij praat alleen maar onzin en toesh nie veel liege jij pipos

Posted by: Ricardo^Hgv

jaa laten we dat ff doen.... opnoemen waar we zelf trainen.....
k bedoel t zijn allemaal goede trainers waar we nog zat van kunnen leren anders trainden we er niet heh ......

wat ik bedoel is dat bij elke ''wie is de beste'' topic mensen alleen maar trainers/vechters etc uit eigen kring opnoemen en niet objectief zijn.

Posted by: Hemoelyo

carbin
hyppolyte
perry ubeda
Ramon Dekker/hemmers
mannaart

Mousid

Posted by: radicaal

omar ahbouk (sportschool omar gym)

Posted by: Annihilator

Fred Royers, Edwin Van Os & Thom Harinck deze 3 vind ik echt super. En dan ben ik heel objectief want zelf train ik bij Murat Direkci en hem vind ik natuurlijk ook toptrainer en uiteraard ook vechter . Weet iemand eigenlijk of Thom Harinck nog wedstrijdvechters begeleidt aangezien ik bij de gyms in Ringsports zie staan bij Chakuriki o.l.v. Erwin Van der Meulen ofzo En hoe zit het bij Gym Alkmaar ik heb denk ik nog nooit beginnende wedstrijdvechters gezien die vandaar komen. Natuurlijk wel Drago, Kaas, Dennis de Rus enz. maar dat is een ander verhaal

Posted by: Kameleon

Hoe kan je nou oordelen over een trainer van wie je nooit training heb gehad? Maar omdat lijstjes altijd zo leuk zijn doe ik toch mee.

1) Jan Plas
2) Lucien Carbin
3) Thom Harink

Vuistslager baby!!

quote:
Originally posted by Abderrahim danniella somers is de top, met jan van denderen en andere in de gelederen.

murat ****s, gay

Abderrahim je had blijkbaar niets tegen murat ???
wat lees ik hier boven ? schaam je zelf dan niet om zo iets te schrijven ! (je bent gewoon een tweezak)

quote:
Originally posted by Abderrahim kijk deze discussie is uit de hand aant lopen, ik bedoel maar ik vind murat niks mijn mening yalcin vindt hem top da is zijn mening.
Maar toch respect voor je mening yalcin en crippler. Ik ben zelf van de bulldogs dus is normaal da ik jan top vind. Maar iedereen die in de ring stapt verdient respect. Gewoon om het feit da hij left heeft om daar te staan.

Yalcin geef je gegevens is door en dan zien we wel of ik iets kan regelen.

Respect voor alle vechters oke.

Abderrahim je spreekt hier weer je eigen tegen. maar ik begrijp je wel je bent 24 jaar en 1.55m groot en 60kg (zou dat Jealousy kunnen zijn)

Posted by: SVEN_VANE

quote:
Originally posted by Abderrahim Murat heeft al veel gevochten oke, maar om die de beste van belgie te bestempelen. veel gewonnen tegen mindere goden, maar tegen de grote uit zijn klasse nog niks laten zien (verloren tegen drago, faldir) nog niet tegen jan, waar is kaas en walid haddad en van venrooy, pique, fidan da hij daar tegen begint. en sauwer en kraus ni vergeten.

Yalcin bring it on

Abderrahim,

Wa kraamt gij toch allemaal uit jongen?! Kent gij eigenlijk iets van Thaiboks? En dan Yalcin daag me maar uit voor u galla?? Ziet gij iemand anders in de spiegel staan of zo als ge er in kijkt, sorry je zou zelf moeten weten dat je nu niet echt het talent zijt van kweet nie wa. Veel gewonnen maar tegen mindere goden, jonge hebt gij de palmares al gezien van Murat?? En laat ons nu eerlijk zijn Jan heeft wel zijn beste tijd gehad denk ik, veel respect voor die gast. Maar is de laatste tijd nonchalant bezig vind ik. Kijk maar naar zijn partij in de Arenahal, wie vind dat hij daar een goede partij heeft neergezet sorry.
Murat is nu eenmaal het grootste talent in België, volgens mijn mening en vele anderen. Over Jan Van Denderen heeft er nog niemand hier gesproken denk ik. Tegen Jan De Keyser vond ik Van Denderen heel zwak, hoe spijtig dat het ook is. En ik denk zet De keyser tegen Murat, dat Murat er korte metten met maakt. De Keyser heeft nu ook geen KO in huis. En ik ben niet van Universal Gym, dus ik reageer niet bevooroordeelt. Al het ik wel de nieging om altijd voor Universal Gym te spannen, hoe kpmt dat; 1 ze hebben supergoei getrainde vechters, twee omdat blijkbaar veel gasten van Bulddogs en etc. het niet kunnen verkroppen en altijd belachelijke praat verkopen. Ik heb niemand Jan Van Denderen al horen vernederen van Universal Gym, hoe komt da ik denk dat ze verstandelijk beter zijn dan U en ook pakken sportiever en eerlijker. Jij doet niks anders van Murat gay, Murat dit Murat dat. Als je objectief zult zijn en er iets van kent, zal je ook een ander mening hebben. Maar nog veel succes met je commmentaren, hopenlijk verbetert het met de jaren zeker.

HAHAHAHAHA

quote:
Originally posted by yalcin HAHAHAHAHA

Yalcin kent gij Abderrahim persoonlijk of wa, die heeft precies echt wel wa tegen jullie gym he. Seg om hoe laat moet gij vechten de 19de? Want er moeten er van ons weeral nie veel meedoen, tegenstanders afgezegd. Dermee dat ik misschien naar Wilrijk gaan/. Maar ik zou graag U partij ook zien en die van Najaat. Moet de nico weet ge dade??

Hmmmm ja nu ken ik hem wel,maar weet of hij nog wilt vechten En mij maakt het niks uit,mensen die Murat kennen weten wat voor iemand hij is.en ik weet echt niet om hoe laat ik moet vechten. Normaal moet de nico ook vechten hé.

Het is ZIJN Mening hééééééééééééééééééééééééééé!!!!!!!!

Posted by: hamdi

-Mousid
-Cor Hemmers
-Fred Royers
-Luciën Carbin
-Jan plas
-Johan Vos

Veel kampioenen gekweekt , en zeer veel gevoel voor het slijpen van ruwe diamanten, en het herkennen van talenten.
zonder deze Toptrainers zou Nederland niet eens bekend zijn geweest in Thailand , Japan en de rest van onze planeet.

quote:
Originally posted by yalcin Hmmmm ja nu ken ik hem wel,maar weet of hij nog wilt vechten En mij maakt het niks uit,mensen die Murat kennen weten wat voor iemand hij is.en ik weet echt niet om hoe laat ik moet vechten. Normaal moet de nico ook vechten hé.

Ik ken Murat nu ook nie persoonlijk zenne, just wel wa maten van jullie. Den Turgay Bektas en zotte Mehmed Cinar. Ik had gehoord van mijnen trainer dat Nico zijn partij nie doorging, maar kweet nie of da just is

ja ik weet het niet,maar hoop dat het wel door gaat

Posted by: Guytje

Das een moeilijke, maar toch eventjes België voor mij dan.
Een beste trainer is er voor mij niet. Ik bedoel, iedere club zal wel goed zijn voor z'n vechters, bon, dat mag ik toch hopen. Maar de clubs die er voor mij uitspringen bij ons zijn Universal Gym, niet vergeten dat deze club infeite nog niet zolang bestaat. Kijk wat Murat & Co hebben verwezenlijkt. Top. The Bulldogs hebben voor mij altijd al bij de Belgische Topclubs behoort. Technisch uitstekende club onder leiding van Daniella Somers. De Bulldogs vechters haal je er op een gala altijd zo uit bij zowel jeugd tot en met A klasse. Death Row vind ik qua vechtersmentaliteit ook vanaf de jeugd top. Dirk Geerts ramt er zijn no nonsence stijl in van bij de beginne en dat zie je aan zijn vechterssquad. Altijd harde partijen van deze jongens en meisjes. Leon Loyens, één van de meest onderschatte trainers in België vind ik maar kijk naar z'n vechters, das af. Chikara Lint heeft z'n Mario Francis, ook hier weer technich hoogstaande trainer en taktisch een meesterbrein, zeker een plus om in je hoek te hebben. Noël van Den Heuvel en team levert ook altijd puik werk af. Rechtvaardig maar zeer streng hamert hij z'n eigen stijl erin van jeugd tot A klasse. Dit zijn zo'n beetje de clubs en trainers waar ik als collega trainer en liefhebber op een gala altijd ietsje geconcentreerder naar toe kijk om er zelf wat slimmer van te worden, lol..Hoop doet leven..
In Nederland, ah, daar is geen beginnen aan.. Jullie in Nederland hebben meer goeie trainers dan alle landen samen. Mag gezegd worden. Maar als er dan toch namen zijn die er voor mij uitschieten dan begin ik eventjes bij Mousid.. Heb je daar als tegenstander altijd een zeer moeilijke tijd mee.. Ook hier weer van jeugd tot A klasse. Dennis Krauweel, Team Superpro verfijnd vechters als geen ander vind ik. Wat hij bijvoorbeeld met Alviar Lima heeft gedaan spreekt voor zich. Edwin Van Os natuurlijk, Drago, Kaas enz.. das af.. Tom Harinck, blijft een supertrainer voor mij.. Cor Hemmers, tja, uitleg niet nodig denk ik.. Lucien Carbin, super natuurlijk, Fred Royers. Jan Patzjerik knettergek aan een ring maar toptrainer enz enz.. het voor mij de laatste tijd nieuwe, wel nieuw tussen haakjes dan, trainerstalent vind ik Albert Kraus, het mag duidelijk zijn dat Kraus bezeten is van het spelletje en ook hier weer vanaf de jeugd die typische stijl die er bovenuit springt. Heerlijk om te zien werken. Als je een Jordy aan het werk ziet (was dan nog tegen een jongen van mij, frustrerend!!) dan had ik zo plots een probleem want ik dacht dat m'n jongen tegen Albert Kraus zelf bezig was.. lol.. Active Oss daar komen zeker nog toppers uit.
Respect voor de rest aan iedereen die z'n vele uren vrijmaakt om iedere dag weer klaar te staan voor deze jongens en meisjes....

Posted by: magrabie1988

voor mij is mohamed elkadi trainer van mohamed gym
de beste

Nou,

Evert Lipzweller doet het ook heel goed hoor!

heeft nu nog veel c en b klassers...supertalentjes

©2006 KICKBOX.nl