Mijn Account | Sitemap | Archief | Help | Algemene voorwaarden | Adverteren | Contact | Vrijdag 10 september 2010 - 04:32:16 uur
Adverteren op
Mijn hoekje Zoeken op de  site Informatie
48 van de 29559
LID WORDEN VAN KICKBOX.nl?!
KICKBOX.nl : Powered by vBulletin version 2.2.8KICKBOX.nl > Kickbox/Thaibox/MMA > Algemeen nieuws > Beste promotor - organisatie 2009
Beste promotor - organisatie 2009
Deze enquète is gesloten.
It's Showtime 155 34.14%
Gentleman promotions 157 34.58%
Ring Sensation 60 13.22%
Real Fighters 43 9.47%
Rings 39 8.59%
Totaal: 157 votes 100%
  [Wijzig Enquète (alleen beheerders)]

1 2 3 Volgende   Vorige | Volgende
Auteur
Discussie Plaats nieuwe discussie    Plaats reactie

Beste promotor - organisatie 2009

Webmaster

Klik hier om het profiel van Webmaster te bekijken Bezoek Webmaster's homepage! Zoek naar andere berichten van Webmaster Voeg Webmaster toe aan je vriendenlijst

Administrator

BERICHTEN 23
LID SINDS Oct 2001
Locatie Amsterdam
STATUS:  Offline

Wijzig/Verwijder bericht Citeer

Post Beste promotor - organisatie 2009

Beste promotor 2009?!

Afgelopen jaren zijn er vele promotors bijgekomen en natuurlijk afgevallen. Het is een zeer moeilijk en lastig beroep en dat hebben wij van dichtbij kunnen meemaken.

Maar gelukkig zijn er genoeg promotors die het nog steeds goed doen en die ons weer altijd een gigantische evenement voorschotelen met spectaculaire partijen.

We hebben allemaal een voorkeur kwa promotor. De ene promotor hecht meer waarde aan de partijen op zich, de ander meer aan show tijdens een gala. Dus er is altijd wel een promotor die in trek valt bij onze bezoekers.

Er zijn natuurlijk velen die volgens ons een pluim verdienen maar we kunnen technische gezien maar 5 keuzes aanmaken. Je kunt meerdere keuzes aanvinken!

We hebben de 5 grotere organisatoren van gala's in willekeurige volgorde genomineerd die meerdere evenementen hebben georganiseerd afgelopen jaren.

Wie is voor jou de beste promotor voor het jaar 2009?

let op:

- Partijen
- Show
- Promotie/reclame
- Duur van het gala
- Prijs/kwaliteit

De winnaar word op 1 januari 2010 bekend gemaakt en krijgt namens alle 28400 leden van kickbox.nl een Award voor beste promotor van 2009.

Weet je toch een andere promotor die jouw stem verdiend, laat dit weten door te reageren op deze topic. Als deze promotor meer dan 100 stemmen krijgt, doet hij natuurlijk mee aan de loting.

Succes
Kickbox.nl

Dit bericht is toegevoegd door de Webmaster

geplaatst: 27-11-2009 at 00:06

Meld dit bericht bij de beheerder | IP Gelogd

gatar

Klik hier om het profiel van gatar te bekijken Stuur een privé bericht naar gatar Bezoek gatar's homepage! Zoek naar andere berichten van gatar Voeg gatar toe aan je vriendenlijst

Junior lid

BERICHTEN 18
LID SINDS Sep 2007
Locatie hier

Re: Beste promotor - organisatie 2009

[tetouan 2009 real fighters

geplaatst: 27-11-2009 at 00:21

hero

Klik hier om het profiel van hero te bekijken Stuur een privé bericht naar hero Zoek naar andere berichten van hero Voeg hero toe aan je vriendenlijst

Junior lid

BERICHTEN 5
LID SINDS Oct 2009

beast of the east altijd superpartijen en volgens mij organiseren ze ook het heroes gala en regionale evenementen en het klash toernooi door heel europa!!

geplaatst: 27-11-2009 at 00:26

hamdi

Klik hier om het profiel van hamdi te bekijken Stuur een privé bericht naar hamdi Bezoek hamdi's homepage! Zoek naar andere berichten van hamdi Voeg hamdi toe aan je vriendenlijst

Junior lid

BERICHTEN 6664
LID SINDS Sep 2004

Klash is naar mijn weten van Dennis krauweel/Super pro.

bytheway..
Je bent er een hoop vergeten Hakim..

-Slamm!!
-Time for action
-Golden Glory
-Ring Rage
-Starmuay
-Enther the dragon
-fight4live

kun je niet beter alle promotos hun gala's in deze topic in een rijtje van 10 plaatsen en de leden in deze topic laten reageren , de meeste reactie is de winaar..lijkt me het eerlijkst?

Wie Bang Leeft, Zal Bang Sterven!!

Voor het laatst ge-update op 27-11-2009 om 07:59 door hamdi

geplaatst: 27-11-2009 at 07:52

Richelieu

Klik hier om het profiel van Richelieu te bekijken Stuur een privé bericht naar Richelieu Bezoek Richelieu's homepage! Zoek naar andere berichten van Richelieu Voeg Richelieu toe aan je vriendenlijst

Photographer

BERICHTEN 227
LID SINDS Apr 2003

Tja, ben het geheel met Hamdi eens. De vijf gemonimeerde promotors/organisaties geven geen objectief beeld van de scene in Nederland. Als je Glory met hun PTA/"A Decade" en Slamm!! VI "Holland vs Thailand" evenement niet in de lijst kan opnemen klopt er gewoon iets niet. Een top 10 zou inderdaad beter zijn. Nederland telt gewoon meer dan 5 grote organisaties.

geplaatst: 27-11-2009 at 08:36

born2rush

Klik hier om het profiel van born2rush te bekijken Stuur een privé bericht naar born2rush Zoek naar andere berichten van born2rush Voeg born2rush toe aan je vriendenlijst

Junior lid

BERICHTEN 439
LID SINDS Jul 2009
Locatie nederland

Het lijkt mij ook handiger om een top 10 te maken want ik vind dat:

slamm
beat of the east
golden glory

er ook zeker bij horen.

Je kunt drie keer vallen, zolang je maar vier keer opstaat,

geplaatst: 27-11-2009 at 16:47

maaster

Klik hier om het profiel van maaster te bekijken Stuur een privé bericht naar maaster Zoek naar andere berichten van maaster Voeg maaster toe aan je vriendenlijst

Junior lid

BERICHTEN 201
LID SINDS Dec 2007

Gentlemanpromotions is the BEST

geplaatst: 27-11-2009 at 17:52

Hakim

Klik hier om het profiel van Hakim te bekijken Stuur een privé bericht naar Hakim Bezoek Hakim's homepage! Zoek naar andere berichten van Hakim Voeg Hakim toe aan je vriendenlijst

ภาษ$

BERICHTEN 3203
LID SINDS May 2001
Locatie Amsterdam Watergraafsmeer

quote:
Originally posted by hero bytheway..
Je bent er een hoop vergeten Hakim..

-Slamm!!
-Time for action
-Golden Glory
-Ring Rage
-Starmuay
-Enther the dragon
-fight4live

kun je niet beter alle promotos hun gala's in deze topic in een rijtje van 10 plaatsen en de leden in deze topic laten reageren , de meeste reactie is de winaar..lijkt me het eerlijkst?

Ik heb er echt bijgezet waarom we hebben gekozen voor een paar die voor ons opvallend waren..maar er ook bijgezet hoe je andere toppers mee kunt laten dingen...

kijk maar....

quote:
Originally posted by Webmaster Beste promotor 2009?!
(.......)
Er zijn natuurlijk velen die volgens ons een pluim verdienen maar we kunnen technische gezien maar 5 keuzes aanmaken. Je kunt meerdere keuzes aanvinken!

We hebben de 5 grotere organisatoren van gala's in willekeurige volgorde genomineerd die meerdere evenementen hebben georganiseerd afgelopen jaren.

(..........)

Weet je toch een andere promotor die jouw stem verdiend, laat dit weten door te reageren op deze topic. Als deze promotor meer dan 100 stemmen krijgt, doet hij natuurlijk mee aan de loting.

geplaatst: 27-11-2009 at 18:05

yasabe

Klik hier om het profiel van yasabe te bekijken Stuur een privé bericht naar yasabe Zoek naar andere berichten van yasabe Voeg yasabe toe aan je vriendenlijst

Junior lid

BERICHTEN 766
LID SINDS Oct 2009
Locatie Rotterdam

Slamm!!

Nederland-Thailand vind ik toch het tofst.

geplaatst: 27-11-2009 at 23:21

cobra10

Klik hier om het profiel van cobra10 te bekijken Stuur een privé bericht naar cobra10 Zoek naar andere berichten van cobra10 Voeg cobra10 toe aan je vriendenlijst

Ere Lid

BERICHTEN 7474
LID SINDS Jun 2004
Locatie Italy

Re: Beste promotor - organisatie 2009

quote:
Originally posted by Webmaster Beste promotor 2009?!

Afgelopen jaren zijn er vele promotors bijgekomen en natuurlijk afgevallen. Het is een zeer moeilijk en lastig beroep en dat hebben wij van dichtbij kunnen meemaken.

Maar gelukkig zijn er genoeg promotors die het nog steeds goed doen en die ons weer altijd een gigantische evenement voorschotelen met spectaculaire partijen.

We hebben allemaal een voorkeur kwa promotor. De ene promotor hecht meer waarde aan de partijen op zich, de ander meer aan show tijdens een gala. Dus er is altijd wel een promotor die in trek valt bij onze bezoekers.

Wie is voor jou de beste promotor voor het jaar 2009?

let op:

- Partijen
- Show
- Promotie/reclame
- Duur van het gala
- Prijs/kwaliteit

De winnaar word op 1 januari 2010 bekend gemaakt en krijgt namens alle 28400 leden van kickbox.nl een Award voor beste promotor van 2009.

Succes
Kickbox.nl

Slamm had er zeker bij gemogen!!!!!

geplaatst: 27-11-2009 at 23:24

ibo29

Klik hier om het profiel van ibo29 te bekijken Stuur een privé bericht naar ibo29 Zoek naar andere berichten van ibo29 Voeg ibo29 toe aan je vriendenlijst

Junior lid

BERICHTEN 49
LID SINDS Sep 2006
Locatie Prive

SLAMMMMMMMM

geplaatst: 28-11-2009 at 02:34

Kayman

Klik hier om het profiel van Kayman te bekijken Stuur een privé bericht naar Kayman Zoek naar andere berichten van Kayman Voeg Kayman toe aan je vriendenlijst

Junior lid

BERICHTEN 196
LID SINDS Jul 2008

Slamm!
Beast of the East
Enter the Dragon

ik vind ze beiden elke keer weer een mooie line up brengen en net wat meer afwisseling dan bijvoorbeeld It's Showtime

Voor het laatst ge-update op 01-12-2009 om 08:42 door Kayman

geplaatst: 01-12-2009 at 08:41

sweetladyy

Klik hier om het profiel van sweetladyy te bekijken Stuur een privé bericht naar sweetladyy Zoek naar andere berichten van sweetladyy Voeg sweetladyy toe aan je vriendenlijst

Web-Team lid

BERICHTEN 2096
LID SINDS Oct 2004
Locatie Amsterdam

heeej wat een leuk idee zeg!!!

hmm ik ga voor het gala wat nog niet gweeest is maar ik gruwelijk zin in heb: dat is van Ring sensation.. ahoy rotterdam is toch topp en de partijen alles! wauw!

No Pain No Game.....

geplaatst: 03-12-2009 at 13:40

foofer

Klik hier om het profiel van foofer te bekijken Stuur een privé bericht naar foofer Zoek naar andere berichten van foofer Voeg foofer toe aan je vriendenlijst

Junior lid

BERICHTEN 2910
LID SINDS Jan 2004
Locatie rotterdam

[QUOTE]Originally posted by sweetladyy heeej wat een leuk idee zeg!!!

hmm ik ga voor het gala wat nog niet gweeest is maar ik gruwelijk zin in heb: dat is van Ring sensation.. ahoy rotterdam is toch topp en de partijen alles! wauw!
ik vind ahoy ook een super lokatie..

Voor het laatst ge-update op 03-12-2009 om 17:01 door foofer

geplaatst: 03-12-2009 at 17:00

jorina

Klik hier om het profiel van jorina te bekijken Stuur een privé bericht naar jorina Bezoek jorina's homepage! Zoek naar andere berichten van jorina Voeg jorina toe aan je vriendenlijst

Junior lid

BERICHTEN 479
LID SINDS Jun 2002
Locatie den helder

Gladiators of the Catherdral. Werd dit jaar pas voor de 2e keer georganiseerd en ik denk dat veel promotors hier nog een goed voorbeeld aan kunnen nemen.

www.sportsartdenhelder.nl
www.jorina-baars.com

geplaatst: 03-12-2009 at 19:16

Alle tijden zijn GMT. Het is nu 03:32. Plaats nieuwe discussie    Plaats reactie
1 2 3 Volgende   Vorige | Volgende
Toon printbaare Versie | Email deze Pagina | Meld je aan bij deze discussie

Waardeer deze discussie:

Forum Regels: