Beste promotor - organisatie 2009 Deze enquète is gesloten. | | It's Showtime |    | 155 | 34.14% | | Gentleman promotions |    | 157 | 34.58% | | Ring Sensation |    | 60 | 13.22% | | Real Fighters |    | 43 | 9.47% | | Rings |    | 39 | 8.59% | | Totaal: | 157 votes | 100% |
|
| Auteur | | Discussie |  | |  | |
|
Beste promotor - organisatie 2009
| |  Webmaster | | | 
| | Administrator | | | | | |  | Beste promotor - organisatie 2009 Beste promotor 2009?!
Afgelopen jaren zijn er vele promotors bijgekomen en natuurlijk afgevallen. Het is een zeer moeilijk en lastig beroep en dat hebben wij van dichtbij kunnen meemaken.
Maar gelukkig zijn er genoeg promotors die het nog steeds goed doen en die ons weer altijd een gigantische evenement voorschotelen met spectaculaire partijen.
We hebben allemaal een voorkeur kwa promotor. De ene promotor hecht meer waarde aan de partijen op zich, de ander meer aan show tijdens een gala. Dus er is altijd wel een promotor die in trek valt bij onze bezoekers.
Er zijn natuurlijk velen die volgens ons een pluim verdienen maar we kunnen technische gezien maar 5 keuzes aanmaken. Je kunt meerdere keuzes aanvinken!
We hebben de 5 grotere organisatoren van gala's in willekeurige volgorde genomineerd die meerdere evenementen hebben georganiseerd afgelopen jaren.
Wie is voor jou de beste promotor voor het jaar 2009?
let op:
- Partijen
- Show
- Promotie/reclame
- Duur van het gala
- Prijs/kwaliteit
De winnaar word op 1 januari 2010 bekend gemaakt en krijgt namens alle 28400 leden van kickbox.nl een Award voor beste promotor van 2009.
Weet je toch een andere promotor die jouw stem verdiend, laat dit weten door te reageren op deze topic. Als deze promotor meer dan 100 stemmen krijgt, doet hij natuurlijk mee aan de loting.
Succes
Kickbox.nl
Dit bericht is toegevoegd door de Webmaster | | | | | |
|  gatar | | | 
| | Junior lid | | | | | |  | Re: Beste promotor - organisatie 2009 [tetouan 2009 real fighters | | | | | |
|  hero | | |  | beast of the east altijd superpartijen en volgens mij organiseren ze ook het heroes gala en regionale evenementen en het klash toernooi door heel europa!! | | | | | |
|  hamdi | | | 
| | Junior lid | | | | | |  | Klash is naar mijn weten van Dennis krauweel/Super pro.
bytheway..
Je bent er een hoop vergeten Hakim..
-Slamm!!
-Time for action
-Golden Glory
-Ring Rage
-Starmuay
-Enther the dragon
-fight4live
kun je niet beter alle promotos hun gala's in deze topic in een rijtje van 10 plaatsen en de leden in deze topic laten reageren , de meeste reactie is de winaar..lijkt me het eerlijkst?
Wie Bang Leeft, Zal Bang Sterven!! Voor het laatst ge-update op 27-11-2009 om 07:59 door hamdi | | | | | |
|  Richelieu | | |  | Tja, ben het geheel met Hamdi eens. De vijf gemonimeerde promotors/organisaties geven geen objectief beeld van de scene in Nederland. Als je Glory met hun PTA/"A Decade" en Slamm!! VI "Holland vs Thailand" evenement niet in de lijst kan opnemen klopt er gewoon iets niet. Een top 10 zou inderdaad beter zijn. Nederland telt gewoon meer dan 5 grote organisaties. | | | | | |
|  born2rush | | | 
| | Junior lid | | | | | |  | Het lijkt mij ook handiger om een top 10 te maken want ik vind dat:
slamm
beat of the east
golden glory
er ook zeker bij horen.
Je kunt drie keer vallen, zolang je maar vier keer opstaat, | | | | | |
|  maaster | | |  | Gentlemanpromotions is the BEST | | | | | |
|  Hakim | | | 
| | ภาษ$ | | | | | Locatie: Amsterdam Watergraafsmeer | | |  | quote: Originally posted by hero bytheway..
Je bent er een hoop vergeten Hakim..
-Slamm!!
-Time for action
-Golden Glory
-Ring Rage
-Starmuay
-Enther the dragon
-fight4live
kun je niet beter alle promotos hun gala's in deze topic in een rijtje van 10 plaatsen en de leden in deze topic laten reageren , de meeste reactie is de winaar..lijkt me het eerlijkst?
Ik heb er echt bijgezet waarom we hebben gekozen voor een paar die voor ons opvallend waren..maar er ook bijgezet hoe je andere toppers mee kunt laten dingen...
kijk maar....
quote: Originally posted by Webmaster Beste promotor 2009?!
(.......)
Er zijn natuurlijk velen die volgens ons een pluim verdienen maar we kunnen technische gezien maar 5 keuzes aanmaken. Je kunt meerdere keuzes aanvinken!
We hebben de 5 grotere organisatoren van gala's in willekeurige volgorde genomineerd die meerdere evenementen hebben georganiseerd afgelopen jaren.
(..........)
Weet je toch een andere promotor die jouw stem verdiend, laat dit weten door te reageren op deze topic. Als deze promotor meer dan 100 stemmen krijgt, doet hij natuurlijk mee aan de loting.
| | | | | |
|  yasabe | | | 
| | Junior lid | | | | | |  | Slamm!!
Nederland-Thailand vind ik toch het tofst. | | | | | |
|  cobra10 | | | 
| | Ere Lid | | | | | |  | Re: Beste promotor - organisatie 2009 quote: Originally posted by Webmaster Beste promotor 2009?!
Afgelopen jaren zijn er vele promotors bijgekomen en natuurlijk afgevallen. Het is een zeer moeilijk en lastig beroep en dat hebben wij van dichtbij kunnen meemaken.
Maar gelukkig zijn er genoeg promotors die het nog steeds goed doen en die ons weer altijd een gigantische evenement voorschotelen met spectaculaire partijen.
We hebben allemaal een voorkeur kwa promotor. De ene promotor hecht meer waarde aan de partijen op zich, de ander meer aan show tijdens een gala. Dus er is altijd wel een promotor die in trek valt bij onze bezoekers.
Wie is voor jou de beste promotor voor het jaar 2009?
let op:
- Partijen
- Show
- Promotie/reclame
- Duur van het gala
- Prijs/kwaliteit
De winnaar word op 1 januari 2010 bekend gemaakt en krijgt namens alle 28400 leden van kickbox.nl een Award voor beste promotor van 2009.
Succes
Kickbox.nl
Slamm had er zeker bij gemogen!!!!! | | | | | |
|  Kayman | | |  | Slamm!
Beast of the East
Enter the Dragon
ik vind ze beiden elke keer weer een mooie line up brengen en net wat meer afwisseling dan bijvoorbeeld It's Showtime Voor het laatst ge-update op 01-12-2009 om 08:42 door Kayman | | | | | |
|  sweetladyy | | | 
| | Web-Team lid | | | | | |  | heeej wat een leuk idee zeg!!!
hmm ik ga voor het gala wat nog niet gweeest is maar ik gruwelijk zin in heb: dat is van Ring sensation.. ahoy rotterdam is toch topp en de partijen alles! wauw!
No Pain No Game..... | | | | | |
|  foofer | | | 
| | Junior lid | | | | | |  | [QUOTE]Originally posted by sweetladyy heeej wat een leuk idee zeg!!!
hmm ik ga voor het gala wat nog niet gweeest is maar ik gruwelijk zin in heb: dat is van Ring sensation.. ahoy rotterdam is toch topp en de partijen alles! wauw! ik vind ahoy ook een super lokatie.. Voor het laatst ge-update op 03-12-2009 om 17:01 door foofer | | | | | |
| Alle tijden zijn GMT. Het is nu 03:32. |  | |  | |
|
Forum Regels: You may not post new threads You may not post replies You may not post attachments You may not edit your posts | HTML code is actief vB code is actief Smilies are actief [IMG] code is actief |
|
| |