Mijn Account | Sitemap | Archief | Help | Algemene voorwaarden | Adverteren | Contact | Vrijdag 10 september 2010 - 04:18:00 uur
Adverteren op
Mijn hoekje Zoeken op de  site Informatie
39 van de 29559
LID WORDEN VAN KICKBOX.nl?!
KICKBOX.nl : Powered by vBulletin version 2.2.8KICKBOX.nl > Bonden/Sportscholen & Organisatie's > Bonden > contributie-inschrijfkosten bonden?
  Vorige | Volgende
Auteur
Discussie Plaats nieuwe discussie    Plaats reactie

contributie-inschrijfkosten bonden?

foofer

Klik hier om het profiel van foofer te bekijken Stuur een privé bericht naar foofer Zoek naar andere berichten van foofer Voeg foofer toe aan je vriendenlijst

Junior lid

BERICHTEN 2910
LID SINDS Jan 2004
Locatie rotterdam
STATUS:  Offline

Wijzig/Verwijder bericht Citeer

contributie-inschrijfkosten bonden?

Weet iemand bij welke bond je tegenwoordig nu wel en niet moet betalen voor deelname aan gala's?
Zover ik nu weet is WFCA en NOVEr nog steeds gratis.
Wptbl 10 euro per jaar.

Wie weet er meer?

geplaatst: 06-08-2010 at 15:05

Meld dit bericht bij de beheerder | IP Gelogd

Ronandinho

Klik hier om het profiel van Ronandinho te bekijken Stuur een privé bericht naar Ronandinho Zoek naar andere berichten van Ronandinho Voeg Ronandinho toe aan je vriendenlijst

Junior lid

BERICHTEN 217
LID SINDS Jul 2006

WMTA gratis.

geplaatst: 06-08-2010 at 15:28

Jim

Klik hier om het profiel van Jim te bekijken Stuur een privé bericht naar Jim Bezoek Jim's homepage! Zoek naar andere berichten van Jim Voeg Jim toe aan je vriendenlijst

Ere lid

BERICHTEN 11547
LID SINDS Mar 2004

WPTBL is 10 euro per jaar..maar is ook wel een bond met structuur en strakke regelgeving en sommige zaken hebben nu eenmaal een kostenplaatje.
Bovendien kun je alleen als je lidmaatschap vraagt ook echt beweren dat je leden hebt!

geplaatst: 09-08-2010 at 14:28

TheManforever

Klik hier om het profiel van TheManforever te bekijken Stuur een privé bericht naar TheManforever Zoek naar andere berichten van TheManforever Voeg TheManforever toe aan je vriendenlijst

Junior lid

BERICHTEN 18
LID SINDS Dec 2009
Locatie Oud Gastel

quote:
Originally posted by Jim WPTBL is 10 euro per jaar..maar is ook wel een bond met structuur en strakke regelgeving en sommige zaken hebben nu eenmaal een kostenplaatje.
Bovendien kun je alleen als je lidmaatschap vraagt ook echt beweren dat je leden hebt!

Maar wat nu als je je startboekje kwytraakt of de trainer dat heeft gedaan .Dan is er nerges een Bond die dat heeft geregireers tog?
Dus tis allemaal geld ...geld

Of vergis ik my .
ik ben lid van de WPKTL heb een startboekje maar ben hem kwyt ,kan gebeuren wat dan moet ik dan weer 10 euro btalen?

geplaatst: 09-08-2010 at 17:30

foofer

Klik hier om het profiel van foofer te bekijken Stuur een privé bericht naar foofer Zoek naar andere berichten van foofer Voeg foofer toe aan je vriendenlijst

Junior lid

BERICHTEN 2910
LID SINDS Jan 2004
Locatie rotterdam

umc?

geplaatst: 09-08-2010 at 20:21

Wim

Klik hier om het profiel van Wim te bekijken Stuur een privé bericht naar Wim Zoek naar andere berichten van Wim Voeg Wim toe aan je vriendenlijst

Junior lid

BERICHTEN 5977
LID SINDS May 2003
Locatie NL

quote:
Originally posted by TheManforever

Maar wat nu als je je startboekje kwytraakt of de trainer dat heeft gedaan .Dan is er nerges een Bond die dat heeft geregireers tog?

Of vergis ik my .
ik ben lid van de WPKTL heb een startboekje maar ben hem kwyt ,kan gebeuren wat dan moet ik dan weer 10 euro btalen?

Geen veronderstellingen maken en vooral niks suggereren.

Bij de WPTBL wordt alles gedocumenteerd en gearchiveerd.
Alle, wedstrijden onder toezicht van de WPTBL, zijn desgewenst te achterhalen.

In een bepaalde hoek wordt er steevast en geheel onterecht gesproken over 'betalen voor een boekje'.
Beste man, dat boekje is gratis. Als je hem kwijtraakt, krijg je eventueel gratis een nieuwe.
Misschien is het beter niet zo slordig ermee om te gaan, dan heb je dat gezeur ook niet.

Zoals eerder geschreven wordt je lid gedurende een jaar. Dáár betaal je voor. (De contributie/lidmaatschap vd de vereniging.)

In het boekje komt een stempel dat je betaald heb voor een jaar.
Het is naast een logboek van je wedstrijden dus ook een bewijs van betaling.
Als jij of je trainer je boekje vergeet kan jij niet bewijzen dat je betaald hebt, toch......
Gelukkig voor jou heeft de WPTBL z'n adminstratie goed op orde en kunnen ze nagaan of je betaald hebt.
Maar dan moet je je wel kunnen legitimeren. Oeioeioei, nu snij ik een pijnlijk onderwerp aan.

geplaatst: 09-08-2010 at 22:43

Match-Broker

Klik hier om het profiel van Match-Broker te bekijken Stuur een privé bericht naar Match-Broker Zoek naar andere berichten van Match-Broker Voeg Match-Broker toe aan je vriendenlijst

Geen lid

BERICHTEN 1738
LID SINDS Jan 2009
Locatie België

quote:
Originally posted by TheManforever Maar wat nu als je je startboekje kwytraakt of de trainer dat heeft gedaan .Dan is er nerges een Bond die dat heeft geregireers tog?

Of vergis ik my .

Amai wat zijn de Hollanders gierig

10 euro is toch geen geld om ld te zijn van een goed georganineerde bond met structuur? Elders betaalt men veel veel in alle takken van sport overal ter wereld.

Horen, zien en Niks zeggen

geplaatst: 10-08-2010 at 15:01

foofer

Junior lid

BERICHTEN 2910
LID SINDS Jan 2004
Locatie rotterdam

quote:
Originally posted by Wim Geen veronderstellingen maken en vooral niks suggereren.

Bij de WPTBL wordt alles gedocumenteerd en gearchiveerd.
Alle, wedstrijden onder toezicht van de WPTBL, zijn desgewenst te achterhalen.

In een bepaalde hoek wordt er steevast en geheel onterecht gesproken over 'betalen voor een boekje'.
Beste man, dat boekje is gratis. Als je hem kwijtraakt, krijg je eventueel gratis een nieuwe.
Misschien is het beter niet zo slordig ermee om te gaan, dan heb je dat gezeur ook niet.

Zoals eerder geschreven wordt je lid gedurende een jaar. Dáár betaal je voor. (De contributie/lidmaatschap vd de vereniging.)

In het boekje komt een stempel dat je betaald heb voor een jaar.
Het is naast een logboek van je wedstrijden dus ook een bewijs van betaling.
Als jij of je trainer je boekje vergeet kan jij niet bewijzen dat je betaald hebt, toch......
Gelukkig voor jou heeft de WPTBL z'n adminstratie goed op orde en kunnen ze nagaan of je betaald hebt.
Maar dan moet je je wel kunnen legitimeren. Oeioeioei, nu snij ik een pijnlijk onderwerp aan.

Beste Wim,

Ff een detail vraag: is dat per kalender jaar of vanaf de dag dat je ingeschreven staat en dan tellend een jaar?

Ps ik vind het alleen maar goed als men zich moet legitimeren maar tja.. daar zijn we al jaren mee bezig...

geplaatst: 11-08-2010 at 08:27

Alle tijden zijn GMT. Het is nu 03:18. Plaats nieuwe discussie    Plaats reactie
  Vorige | Volgende
Toon printbaare Versie | Email deze Pagina | Meld je aan bij deze discussie

Waardeer deze discussie:

Forum Regels: