| | Vorige | Volgende |
| Auteur | | Discussie |  | |  | |
|
contributie-inschrijfkosten bonden?
| |  foofer | | | 
| | Junior lid | | | | | |  | contributie-inschrijfkosten bonden? Weet iemand bij welke bond je tegenwoordig nu wel en niet moet betalen voor deelname aan gala's?
Zover ik nu weet is WFCA en NOVEr nog steeds gratis.
Wptbl 10 euro per jaar.
Wie weet er meer? | | | | | |
|  Jim | | |  | WPTBL is 10 euro per jaar..maar is ook wel een bond met structuur en strakke regelgeving en sommige zaken hebben nu eenmaal een kostenplaatje.
Bovendien kun je alleen als je lidmaatschap vraagt ook echt beweren dat je leden hebt! | | | | | |
|  TheManforever | | | 
| | Junior lid | | | | | |  | quote: Originally posted by Jim WPTBL is 10 euro per jaar..maar is ook wel een bond met structuur en strakke regelgeving en sommige zaken hebben nu eenmaal een kostenplaatje.
Bovendien kun je alleen als je lidmaatschap vraagt ook echt beweren dat je leden hebt!
Maar wat nu als je je startboekje kwytraakt of de trainer dat heeft gedaan .Dan is er nerges een Bond die dat heeft geregireers tog?
Dus tis allemaal geld ...geld
Of vergis ik my .
ik ben lid van de WPKTL heb een startboekje maar ben hem kwyt ,kan gebeuren wat dan moet ik dan weer 10 euro btalen? | | | | | |
|  Wim | | | 
| | Junior lid | | | | | |  | quote: Originally posted by TheManforever
Maar wat nu als je je startboekje kwytraakt of de trainer dat heeft gedaan .Dan is er nerges een Bond die dat heeft geregireers tog?
Of vergis ik my .
ik ben lid van de WPKTL heb een startboekje maar ben hem kwyt ,kan gebeuren wat dan moet ik dan weer 10 euro btalen?
Geen veronderstellingen maken en vooral niks suggereren.
Bij de WPTBL wordt alles gedocumenteerd en gearchiveerd.
Alle, wedstrijden onder toezicht van de WPTBL, zijn desgewenst te achterhalen.
In een bepaalde hoek wordt er steevast en geheel onterecht gesproken over 'betalen voor een boekje'.
Beste man, dat boekje is gratis. Als je hem kwijtraakt, krijg je eventueel gratis een nieuwe.
Misschien is het beter niet zo slordig ermee om te gaan, dan heb je dat gezeur ook niet.
Zoals eerder geschreven wordt je lid gedurende een jaar. Dáár betaal je voor. (De contributie/lidmaatschap vd de vereniging.)
In het boekje komt een stempel dat je betaald heb voor een jaar.
Het is naast een logboek van je wedstrijden dus ook een bewijs van betaling.
Als jij of je trainer je boekje vergeet kan jij niet bewijzen dat je betaald hebt, toch......
Gelukkig voor jou heeft de WPTBL z'n adminstratie goed op orde en kunnen ze nagaan of je betaald hebt.
Maar dan moet je je wel kunnen legitimeren. Oeioeioei, nu snij ik een pijnlijk onderwerp aan.
| | | | | |
|  Match-Broker | | | 
| | Geen lid | | | | | |  | quote: Originally posted by TheManforever Maar wat nu als je je startboekje kwytraakt of de trainer dat heeft gedaan .Dan is er nerges een Bond die dat heeft geregireers tog?
Of vergis ik my .
ik ben lid van de WPKTL heb een startboekje maar ben hem kwyt ,kan gebeuren wat dan moet ik dan weer 10 euro btalen?
Amai wat zijn de Hollanders gierig
10 euro is toch geen geld om ld te zijn van een goed georganineerde bond met structuur? Elders betaalt men veel veel in alle takken van sport overal ter wereld.
Horen, zien en Niks zeggen | | | | | |
|  foofer | | | 
| | Junior lid | | | | | |  | quote: Originally posted by Wim Geen veronderstellingen maken en vooral niks suggereren.
Bij de WPTBL wordt alles gedocumenteerd en gearchiveerd.
Alle, wedstrijden onder toezicht van de WPTBL, zijn desgewenst te achterhalen.
In een bepaalde hoek wordt er steevast en geheel onterecht gesproken over 'betalen voor een boekje'.
Beste man, dat boekje is gratis. Als je hem kwijtraakt, krijg je eventueel gratis een nieuwe.
Misschien is het beter niet zo slordig ermee om te gaan, dan heb je dat gezeur ook niet.
Zoals eerder geschreven wordt je lid gedurende een jaar. Dáár betaal je voor. (De contributie/lidmaatschap vd de vereniging.)
In het boekje komt een stempel dat je betaald heb voor een jaar.
Het is naast een logboek van je wedstrijden dus ook een bewijs van betaling.
Als jij of je trainer je boekje vergeet kan jij niet bewijzen dat je betaald hebt, toch......
Gelukkig voor jou heeft de WPTBL z'n adminstratie goed op orde en kunnen ze nagaan of je betaald hebt.
Maar dan moet je je wel kunnen legitimeren. Oeioeioei, nu snij ik een pijnlijk onderwerp aan.
Beste Wim,
Ff een detail vraag: is dat per kalender jaar of vanaf de dag dat je ingeschreven staat en dan tellend een jaar?
Ps ik vind het alleen maar goed als men zich moet legitimeren maar tja.. daar zijn we al jaren mee bezig... | | | | | |
| Alle tijden zijn GMT. Het is nu 03:18. |  | |  | |
|
| | Vorige | Volgende |
Forum Regels: You may not post new threads You may not post replies You may not post attachments You may not edit your posts | HTML code is niet actief vB code is actief Smilies are actief [IMG] code is actief |
|
| |